duminică, 17 ianuarie 2010

TI

Te iubesc cand ma mangai pe par..si ti-e frica sa il atingi mai tare..sa nu ma tragi..sa nu ma doara.
Te iubesc cand ma saruti pe frunte..iar eu cu ochii inchisi..ma cutremur.
Te iubesc cand ma umpli cu pupe mici si dulci pe gat..pe obraji..pe umeri.
Te iubesc cand iti plimbi buzele pe pielea mea..si imi opresti orice rasuflare.
Te iubesc cand zambetul tau imi fura pamantul de sub talpi.
Te iubesc cand degetele tale se joaca cu ale mele..cand nu vor sa isi mai dea drumu.
Te iubesc cand vorbele nu au sunet..iar ochii au cuvinte.
Te iubesc cand te faci mititel..pe genunchii mei.
Te iubesc cand te alinti..si imi imprastii fiori sub piele.
Te iubesc in fiecare secunda ce se prelinge din viata mea.

Un comentariu:

Cadar Katalin spunea...

Imi place cum iti expui sufletul in cuvinte.Vino pe blogul meu si citeste-mi poezile!