luni, 18 august 2008

Ramas bun



Am ingenuncheat,
Palmele le-am imperecheat
Privesc in gol
Gandesc domol
Mi-e dor..
O raza de catifea
Incearca sa-mi incalzeasca pielea
Dar i-a luat puterea
El nu ma mai vrea..
Zambete false imi incununeaza mintea
Intr-un boboc de floare am strans frica
Il stropesc cu ura,
Il curat cu dezamagiri,
Ii vorbesc despre false iubiri.
Si-n clipa in care va inflori
O parte din mine va muri..
Tu n-ai sa stii,
Dar ai sa simti

O umbra rece cuprinsa de durere

Ce-ti va intuneca trupul in tacere

Iti va sorbi si ultimul strop de fericire
Vei fi gol,ramas doar cu-o amintire..
Am prins umbra-ntr-o sticulta

Am tras-o intr-o penita
Am scris un ultim vers pe coperta unui caietel
M-am semnat,m-am ridicat si am plecat,
Pamantul ma cheama la el.

Un comentariu:

Anonim spunea...

final apoteotic.
surreal.