duminică, 2 noiembrie 2008

Eu in mine

-Esti aici?
-Da,sunt.
-Mi-a fost dor sa vorbesc cu tine.
-Ultimul apus mi-a inundat rasaritul cu praf scaldat in intuneric,iar ingerii m-au uitat in coltul acela rece.
-Imi pare rau ca am tipat la tine,a fost un impuls necontrolat al vocii,nu am vrut sa te ranesc.
-Rascoleste putin prin prezentul asta mizerabil si zi-mi ce traiesc eu de fapt?
-Vad ca tot in panze negre cauti putina caldura,mereu.
-A inceput sa mi se para o normalitate banala faptul ca ei inca imi zgarie verbal sufletul,dar cat va mai dura si asta?
-Eu mereu ti-am ingrijit ranile si am alungat umbrele ce incercau sa iti imbrace privirea Si tot eu sfarseam ranita.
-Dar despre el ce-mi mai povestesti?
-El inca isi cauta locul,cand intr-o inima cand intr-alta.De cele mai multe ori jumatatea in care incerca sa adoarma se ofilea iar el parca tragea cu sufletul de timp sa-l mai lase o secunda.
-Acum doar parfumul norilor imi poate imbiba buzele cu un zambet scurt.
-Eu voi pleca acum,dar vreau ca atunci cand vom vorbi sa ma inviti la un pahar cu soapte timide pe o banca cu gust cald.

Un comentariu:

Anonim spunea...

"El inca isi cauta locul,cand intr-o inima cand intr-alta"

Cum suna asta... :(