joi, 6 noiembrie 2008

Leapsa nambar tu(oracol)

Deci am primit aceasta leapsa de la Dyutzaaaaaa si acum fiti anteni aici:

Cat e ceasul? 22:03.
Numele tau este? Alexandra
Porecla(nickname): Alessa
Ai tatuaje? Nu,dar vreau doua aripi mititele sus pe spate.
Culoarea ochilor ? Verzi.
Locul in care te’ai nascut ? Nu-mi aduc aminte.
Mancarea favorita ? Cartofii(gatiti oricum).
Ai fost vreodatat in USA? Da.Virtual.
Ai infasurat vreodata pe cineva in hartie igienica ? Pe Toto.
Ai iubit pe cineva atit de mult incit sa-ti vina sa plingi? Si ce-am plans.
Ai fost implicat in vreun accident de masina? Nu .Si sper sa nu fiu.
Crutoane sau bacon? Crutoaneeeee!
Zi favorita din saptamina? Duminica.
Resturant favorit? Mancarea lu` Mama rullz.
Sport favorit sa te uiti la el? N-am.
Bautura favorita? Ceaiu`.
Inghetata favorita? Cu visine.
Walt Disney sau Warner Bros? Warner Bros.
Restaurant fast food favorit? Dunno,nu-mi plac..
Ce culoare are dormitorul vostru? Alb si e boring.
De cite ori ai copiat la vreun examen? N-am copiat.
De la cine ai primit leapsha asta? De la treaba creatza cu ochii verzi.
In care magazin ai fi cheltuit toti bani de pe card?U-MAN SHOP!
Ce faci de obicei cind te plictisesti? Ascult muzica si ma plictisesc si mai tare.
La ce ora mergi la culcare? 2-3-4?Dimineata.
Cine o sa raspunda prima/primul la leapsa asta?Ana(Tiara).
Citi dintre cei carora le trimiti leapsha nu-ti vor raspunde?Dunno.
Care program tv nu pierzi niciodata ?Ba-l pierd.In gura presei.
Ultima persoana cu care ai luat masa la restaurant? Mama.
Ce asculti in momentul asta?10 years-Waking up.
Care e culoarea preferata? Rosu.
Mare sau lac? Acasa.
Cate tatuaje ai? N-am.
Ai ramas vreodata fara benzina la masina? N-am carnet.
Ce preferi pisica sau catel? Toto.Si pisica si catel.
Ce anotimp preferi, vara sau iarna?Primavara.
Esti solo? Oui.
Esti indragostita de cineva? Da.
Cit e ceasul? 22:20.

Niciun comentariu: