vineri, 16 mai 2008

Ascunsa de mine


Iar..a batut ceasu,si-a nceput un moment de liniste,tristete,melancolie..depresie chiar.Ma simt atat de mica si-mi doresc o camera goala cu un singur geam prin care sa se crape de ziua dimineata,doua foi si un creion.Pe una din foi o sa-mi desenez trairile de pana acum si pe cealalta foaie voi schita clipirile unor ochi innorati din care sta sa curga o ploaie amara.Dar cat o sa mai ploua din ei?Voi sta intr-unul din colturile camerei si-mi voi numara visele pana le voi rataci in ganduri.O sa-ncerc sa-mi revin asta trebuie sa fac.Ma doare tare spatele mi-au smuls aripa. .simt o picatura de sange cum curge pe piele ma doare!Un fulger frange pamantul in doua si geamul din fata mea tipa de durerea ce o simte .Imi prind capul intre maini ma strang in mine si inchid ochii.Stau asa cateva secunde pana aud ca cineva ma striga.Clipesc de cateva ori trag aer in piept si ascult..:
-Alex..te rog..ajuta-ma sa..zbor..te rog..
-Nu nu se poate asa ceva..nu e nimeni aici..sunt doar eu si gandurile mele,nu e nimeni!Am sa stau aici in camera asta pana toti ceilalti vor uita de mine si nu vor mai sti cine sunt sau cine am fost candva ,o sa ies un alt om o alta eu.Iar aud vocea aceia:
-Nu stiu cine esti..cum sa te ajut?:
-Doar tu ma poti ajuta!
-In 5 minute si-o cadere de geana, un trandafir de-un rosu sangeriu isi va pierde o petala pe un pamant insetat.O sa te duci acolo si o sa-i stingi setea cu o lacrima..doar atunci imi vor da drumul..de aici.Ma tin prins in fire uscate de iarba si ma doare ..ma doare..!
-Dar eu nu pot pleca de aici..nu acum m-am incuiat in mine pentru mult timp si cheia au ascuns-o, imi pare rau..nu te pot ajuta.
-Te implor simt cum se usuca fiecare picatura de viata din mine o sa ma ma ofilesc de tot.
-Iarta-ma mi-am promis ceva si o sa ma tin de promisiune pleaca lasa-ma in pace.
-Te rog!..
-Pleaca!Iesi din mine!Nu mai vreau sa mai aud pe nimeni!Lasa-ti-ma in pace!Lasa-ti-ma sa-mi alerg gandurile in liniste !
Nu s-a mai auzit nimic totul s-a facut alb in ochii mei, m-am prefacut in ceata si m-am coborat usor pe geam pana am devenit un aer greu.Cineva si-a adus aminte totusi de camera a spart usa si m-a respirat.De atunci traiesc intr-o alta camera,asezata-n el.Aici e trist si nimeni nu-l aude strigandu-si durerea.

Niciun comentariu: