miercuri, 14 mai 2008

Vis?

..Si dorm..visez...cad..-Alex!..-Alex!
M-am trezit speriata si cu inima batandu-mi rapid, iesita parca dintr-o alta lume,mai frumoasa,mai fericita,mai reala.Acolo unde am fost,oamenii aveau zambete de ceara ce se topeau la fiecare rasarit de soare si un fluture batea din aripi de doua ori si zambetele apareau din nou.Sau poate nu era o alta lume ,poate eram in sufletul meu intrata si priveam pe una din ferestrele de gheata,vazand lupta ce se da in el.Aproape nu-mi mai amintesc nimic,cred ca ar fi bine sa-mi revin din amestecatura asta de idei.Ploua..se aud picuri de apa cazand pe tavita din geam.Ma indrept spre geam,si-mi vad reflectia neclara,incetosata si-ncerc sa-mi disting trasaturile fetei.Dar de fapt ce vad?
-Tu din geam..spune-mi,cand ai zambit ultima oara cu adevarat?
..tacere..
-Zi-mi de cand nu ai mai ai simtit fericirea in aerul pe care il respiri?
Nici macar nu stiu daca am fost vreodata fericita,sau am fost..candva..dar atunci..eram fericita si daca soarele isi facea loc printre nori luminandu-mi ziua.Acum e intuneric,nu mai vad nimic..nimic nu-mi mai poate lumina macar un pic mintea si sufletul.Sau..mai e ceva dar e impropriu spus "ceva",de fapt e un cineva,e el;singurul care mai are un pai dintr-un chibrit cu licurici si doar scaparandu-l odata a si facut lumina-n mine.Dar cine e el?Crezi ca eu stiu?
-Spune-mi umbra reflectata printre picuri tu stii cine e el?Zi-mi si mie daca vei stii vreodata atat te rog!
Eu cred ca e un inger,unul prea ranit ca sa mai zboare si lipsit de putere,neputand sa scapere acel pai de chibrit.Daca o sa-l gasesc vreodata,o sa-l ingrijesc cu grija si varsandu-mi pulbere de pene peste el o sa-l fac bine.S-a oprit ploaia,razele de lumina isi fac loc printre stropi si chipul ce se relfecta in fata mea dispare.
-Unde esti?Unde ai disparut?Te rog..intoarce-te mai am multe sa-ti spun..

Niciun comentariu: